Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lenovo Menjadi Terawal Memperlihatkan Set Realiti-Maya Untuk Windows - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lenovo Menjadi Terawal Memperlihatkan Set Realiti-Maya Untuk Windows

Microsoft sebelum ini telah berkongsi perancangan mereka untuk menekankan kepada arena realiti-maya melalui Windows 10, dan pelbagai pengeluar peranti dikatakan akan hadir dengan set realiti-maya masing-masing. Kini, bersempena dengan CES 2017, pihak Lenovo menjadi antara terawal yang memperlihatkan set realiti-maya mereka.

Lenovo VR Windows

Set realiti-maya ini dibangunkan untuk beroperasi menggunakan komputer Windows. Seperti beberapa set realiti-maya lain, penawaran Lenovo ini hadir dengan penggunaan dua skrin OLED pada resolusi 1440-1440 pixel. Membezakan dengan beberapa yang lain, ia turut menyokong platform Windows Holographic, dan untuk tujuan berkenaan, Lenovo dilihat menyerakan dua kamera dihadapan bagi membolehkan pengguna turut berinteraksi dengan dunia-nyata, selain mengetahui keadaan sekelilingnya.

Buat masa ini, Lenovo masih tidak berkongsi akan mengenai tarikh jualan untuk peranti ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hLoPNa

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.