Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peranti Blackberry Dengan Papan Kekunci Fizikal Akan Dilancarkan Di CES 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peranti Blackberry Dengan Papan Kekunci Fizikal Akan Dilancarkan Di CES 2017

Beberapa gambar peranti Blackberry dengan papan kekunci fizikal klasik telah tertiris. Kewujudan peranti dengan kod nama Blackberry Mercury ini telah lama didengari cuma tidak diketahui tarikh pelancarannya.Penanti berakhir kerana ia sah akan dilancarkan di acara CES 2017 yang akan berlangsung bermula esok.

Video teaser pendek peranti dengan papan kekunci fizikal dikongsi di media sosial oleh Steve Cistulli  yang merupakan presiden TCL Communication Amerika Utara. Ia dipercayai dilengkapi skrin 4.7″ dengan resolusi 1620×1080 pixel, diperkasakan pemproses Snapdragon 625, RAM sebesar 3 Gigabyte dan storan 32 Gigabyte. Bagi peminat papan kekunci fizikal Blackberry, pelancaran Mercury pastinya mengujakan.

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iCWw7X

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.