Hi! Welcome Back and Stay Tune! Penaiktarafan Kelajuan UNIFI Akan Dilakukan Pada April 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Penaiktarafan Kelajuan UNIFI Akan Dilakukan Pada April 2017

Oktober lalu TM mengumumkan pihak mereka akan menggandakan kelajuan internet pelanggan mereka  pada tahun 2017. Sebagai contoh pelanggan Unifi Advance Plan 30 akan dinaik taraf ke Advance Plan 50 tanpa sebarang kenaikan harga. Kita kini di bulan Januari dan pasti ada di kalangan pembaca Amanz yang tertanya-tanya bilakah proses penaiktarafan ini akan bermula.

Menerusi akaun Twittter rasmi TM, nampaknya ia hanya akan bermula pada April 2017. Ia akan dilakukan secara berperingkat dan tidak secara menyeluruh. Pelanggan akan dimaklumkan melalui E-mel, SMS atau telefon sebelum penaiktarafan dilakukan di kawasan mereka. Penaiktarafan ini bergantung kepada kapasiti dan capaian di kawasan kediaman mereka. Mereka tidak menerima penaiktarafan kelajuan kerana sebab teknikal tidak akan diberikan rebat harga langganan. Untuk maklumat lebih lanjut anda boleh membaca dokumen penuh menerusi capaian di bawah.

Terima kasih

Muat turun senarai FAQ berkenaan kempen kemas kini kelajuan UNIFI






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hLUT8t

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.