Hi! Welcome Back and Stay Tune! Vivo V5 Plus akan Dilancarkan Pada 23 Januari Dengan Dwi-Kamera Selfie - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Vivo V5 Plus akan Dilancarkan Pada 23 Januari Dengan Dwi-Kamera Selfie

Kepada yang kurang arif, Lenovo Vibe S1 ialah peranti pertama dengan dwi kamera dan dilancarkan pada Disember 2015. Tahun lalu seperti dwi-kamera belakang, dwi kamera hadapan turut menjadi semakin popular. Vivo X9 yang dilancarkan November lalu ialah antara peranti yang menggunakan sistem kamera unik ini. Sebuah lagi peranti dwi-kamera selfie akan dilancarkan oleh Vivo pada 23 Januari hadapan.

Vivo V5 Plus akan dilancarkan di India pada tarikh tersebut. Jemputan media sudah dihantar dan mengesahkan penggunaan sistem dwi-kamera. Tiada maklumat mengenai spesifikasi diumumkan setakat ini. Vivo V5 yang dilancarkan di Malaysia November lalu dilengkapi pemproses Snapdragon 652, RAM sebesar 4 Gigabyte dan storan 32 Gigabyte. Kamera hadapan V5 adalah sebesar 20-Megapixel. Kemungkinan besar seperti X9, V5 Plus akan mempunyai konfigurasi kamera hadapan 20+8 Megapixel.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hM8g73

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.