Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anne Hathaway ‘Hampir Bunuh’ Anaknya Ketika Bermain Papan Gelongsor - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anne Hathaway ‘Hampir Bunuh’ Anaknya Ketika Bermain Papan Gelongsor

Aktres jelita Anne Hathaway, 34, mendedahkan beliau nyaris menjadi punca anak lelakinya Jonathan (Johnny) yang berusia setahun hampir mendapat cedera dan berkemungkinan boleh menyebabkan maut gara-gara bermain papan gelongsor di sebuah taman permainan di New York City, awal minggu lalu.

Berkongsi pengalaman mencemaskan itu, bintang filem Colossal ini berkata ketika tiba di taman permainan tersebut, satu papan gelongsor menarik perhatiannya lalu dia berasa teruja untuk memberi Jonathan pengalaman bermain permainan tersebut seperti mana kanak-kanak lain yang berada di situ.

“Saya membawanya ke taman. Saya melihat ramai kanak-kanak bermain papa gelongsor itu”, katanya memulakan cerita ketika menjadi tetamu program The Tonight Show Starring Jimmy Fallon.

“Jadi saya pun membawa Johnny naik ke bahagian atas dan bersedia untuk bermain. Disebabkan saya memakai skirt, jadi saya dudukkan Johnny di dalam skirt saya. Ketika kami berdua mula menuruni gelongsor itu, beberapa para ibu memerhatikan saya. Tetapi rupanya saya tidak terfikir tentang fizik jadi kami menggelongsor dengan kadar yang sangat laju.

“Dan saya terus memeluk Johnny dengan kuat dan saya hanya fikir yang saya harus mendarat dengan selamat. Dan kami selamat,” cerita Anna sambil menunjukkan aksi bagaimana dia mendakap anaknya ketika itu.

Akui Anna, dia berasa sangat panik namun cuba berlagak tenang.

“Anda tahu yang anda ‘hampir membunuh’ anak anda namun anda hanya berkata, semuanya okay. Dan kemudian anda berjalan keluar jauh dari papan gelongsor itu”, tutur isteri kepada aktor Adam Shulman ini lagi.

The post Anne Hathaway ‘Hampir Bunuh’ Anaknya Ketika Bermain Papan Gelongsor appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pOYtyX

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.