Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bapa Benjy Tiada Sebarang Komen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bapa Benjy Tiada Sebarang Komen

Semalam kita digemparkan dengan kes penangkapan pelakon Benjy atau nama sebenarnya Khaeryl Benjamin di lapangan terbang di Medan, Indonesia.

Bapa kepada Benjy berkata bahawa dia hanya mengetahui tentang kes anaknya ditangkap selepas dia dihubungi oleh pihak media.

Apabila diminta untuk memberikan komen tentang kes penangkapan anaknya itu, dia berkata bahawa dia tidak mempunya sebarang komen.

“Saya dimaklumkan mengenai perkara ini pun selepas mula dihubungi oleh pihak media.

 “Saya tidak ada apa yang hendak dikomen. Saya juga tidak boleh nak bercakap lama kerana tidak sihat,” katanya.

Khairil Anwar, 65, difahamkan sedang berada dalam keadaan tidak sihat akibat daripada penyakit angin ahmar sejak beberapan bulan lalu.

Katanya lagi, dia tidak mempunyai sebarang rancangan untuk pergi ke Indonesia berhubung dengan kes penangkapan anaknya itu.

“Saya tidak mempunyai sebarang perancangan untuk ke Indonesia kerana tidak mampu, lagi pun untuk apa saya ke sana?,” katanya.

Untuk info, penangkapan Benjy di Medan Indonesia itu adalah kerana dia cuba untuk menyeludup masuk dadah jenis syabu dengan berat seberat 14 gram dan menyorokkan dadah tersebut di dalam duburnya.

Benjy juga pernah ditangkap sebanyak empat kali sekitar tahun 2010 hingga 2015 atas kes yang sama melibatkan dadah.

Anak kepada seniwati Azean Irdawaty ini mula ditangkap pijak polis pada tahun 2010 bagi membantu pihak polis menjalankan siasatan tentang penemuan makmal memproses dan membungkus dadah. Polis menemui 850 gram kokain dan 140 gram syabu bernilai RM 650,000. Dia ditahan bersama teman wanitanya (24) di sebuah unit kondominium disewanya di Jalan Segambut, Kepong . Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Kang Chez Chiang mendapati mereka bergerak bersendirian tanpa penglibatan sindiket dalam atau luar negara. Dadah itu dipercayai diedarkan kepada artis di pertunjukan pentas.

The post Bapa Benjy Tiada Sebarang Komen appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pNzVt8

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.