Hi! Welcome Back and Stay Tune! Elyana tak boleh hamil lagi, ini yang dia lakukan... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Elyana tak boleh hamil lagi, ini yang dia lakukan...

Pada: Isnin, 22 Mei 2017
Anak Artis, Berita Artis, Elyana, Penyanyi,
Walaupun sudah dikurnikana seorang cahaya mata perempuan bernama Cinta Sumayyah yang berusia 6 tahun, namun Eluana memberitahu yang dia kini tidak boleh hamil lagi atas sebab-sebab tertentu.

Oleh itu Elyana mengambil keputusan untuk mengambil anak angkat.

Anak saya sudah besar tahun ni berusia 6 tahun dan saya sebenarnya dah lama sangat hendak menambah zuriat. Namun selepas keguguran tahun lalu, saya tidak boleh hamil atas sebab-sebab tertentu. Jadi saya berhasrat untuk mengambil anak angkat dan sekarang sedang mencari.

Saya kalau boleh mahu cari keluarga yang susah serta yang benar-benar tidak mampu hendak menjaga bayi mereka. Tidak kisah apa jantina mereka pun saya akan terima. Malah jika ada rezeki lebih saya mahu ambil anak angkat lebih dari satu." kata Elyana memetik AstroGempak

Elyana mendirikan rumah tangga dengan Khairul Anuar Husin pada November 2010

Tag : Anak Artis , Berita Artis , Elyana , Penyanyi



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rHRO9J

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.