Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bukan Bilik Pameran Semata-mata, Tetapi Inilah Vending Machine Yang Menjual Supercar Di Singapura - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bukan Bilik Pameran Semata-mata, Tetapi Inilah Vending Machine Yang Menjual Supercar Di Singapura

Negara jiran Singapura merupakan sebuah negara pulau yang kecil dari segi saiznya. Oleh kerana kemajuan yang dikecapi, banyak pembangunan telah dilaksanakan dan menyebabkan ruang hartanah begitu terhad disana.

Jadi jika anda syarikat penjual kereta mewah, bagaimana cara untuk anda mempamerkan kereta-kereta tersebut pada ruang hartanah yang terhad?

Bilik pameran bertingkat seakan-akan mesin layan diri (vending machine) pastinya jawapan terbaik bagi masalah itu.

Autobahn Motors, syarikat yang menjual kereta-kereta mewah telah menggunakan konsep bilik pameran bertingkat yang mana ia mampu dilihat dari jarak yang jauh.

Menariknya urusan jual beli disini adalah menggunakan tablet dan aplikasi khas.

Setelah itu pembayaran dibuat, kereta akan dihantar kepada pembeli dalam masa 2 minit menerusi sistem penghantaran ‘Fishbone’.

Mungkin ada diantara ada yang berminat untuk berkunjung ke bilik pameran bertingkat ini boleh pergi ke  20 Jalan Kilang Singapura 159418.

By



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2q3fkld

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.