Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jadi Juri American Idol, Katy Perry Terima Bayaran Tertinggi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jadi Juri American Idol, Katy Perry Terima Bayaran Tertinggi

Penyanyi Katy Perry kini sedang menikmati kebahagian dan keseronokan dalam hidupnya. Masakan tidak, pelantun Chained to the Rhythm ini dikhabarkan menerima bayaran USD 25 juta (RM107,325,000) untuk menjadi juri American Idol (AI) tahun ini.

Dengan bayaran lumayan tersebut, Katy Perry mengaku merancang untuk membelanjakan hasil pendapatannya itu bersama seorang lelaki. Perkara tersebut didedahkan ketika muncul dalam siaran radio 103.5 KTU, pada 23 Mei lalu.

“Saya sangat bahagia, sebagai seorang wanita, saya mendapatkan bayaran. Dan kamu tahu kenapa? Saya mendapatkan bayaran lebih daripada juri-juri lelaki di program tersebut.

“Dan, seut-sebut tentan saya mencintai lelaki. Jadi saya adalah seorang wanita yang mendapat bayaran dan aku mahukan seorang lelaki tampan,” katanya seperti yang dilaporkan Aceshowbiz.

Dalam pada itu, penyanyi yang baru muncul dengan single baru berjudul Bon Appetit ini menjelaskan dia bersetuju untuk menjadi juri AI bukan kerana bayaran lumayan itu. Sebaliknya dia mengaku sudah lama ingin menjadi sebagian daripada program pencarian berbakat tersebut.

“Saya memang sudah lama berhasrat untuk terlibat dengan program ini pada waktu yang tepat.

“Selepas berbincang selama bertahun-tahun, masanya masih belum sesuai, tetapi sekarang lah masanya”, ujarnya.

Katy Perry berharap dapat melahirkan bakat-bakat baru yang menarik di “American Idol”.

“Acara ini tentang pencarian bakat yang sebenar, membuat impian orang menjadi nyata dan mendengarkan kisah mereka.

“Saya melihat anda. Saya mahu mendengar anda. Saya ingin menjadi saksi mata untuk anda,” kata bekas kekasih Orlando Bloom ini.

The post Jadi Juri American Idol, Katy Perry Terima Bayaran Tertinggi appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rfIVHC

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.