Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Bersenjata Pisau Mengamuk, Dua Maut Dan 18 Cedera. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Bersenjata Pisau Mengamuk, Dua Maut Dan 18 Cedera.

seorang lelaki bersenjatakan pisau disyaki pesakit mental telah membunuh dua orang dan mencederakan 18 yang lain.

Sejak kebelakangan ini serangan orang yang mengalami gangguan mental semakin kerap berlaku sehingga ada mengakibatkan kehilangan jiwa serta mencederakan orang awam.

Seperti yang dilaporkan oleh agensi berita Xinhua di Shanghai, China, seorang lelaki bersenjatakan pisau disyaki pesakit mental telah membunuh dua orang dan mencederakan 18 yang lain.

Jenayah keganasan jarang berlaku di China berbanding negara lain, namun terdapat peningkatan siri serangan pisau dan kapak sejak beberapa tahun kebelakangan ini yang lebih mensasarkan kanak-kanak.
Seramai 20 orang dibawa ke hospital selepas serangan pada Ahad di wilayah Guizhou manakala dua lagi maut di tempat kejadian.
Bagaimanapun, maklumat terperinci mangsa tidak diketahui.
Penyerang berusia 30 tahun kini ditahan polis dan kes itu sedang disiasat.
Sementara itu, Xinhua memetik bapa suspek sebagai berkata, anaknya mempunyai sejarah penyakit mental.

Pada Januari yang lalu juga kejadian seumpama ini berlaku membabitkan seorang lelaki yang bertindak mencederakan 11 orang kanak-kanak dengan pisau di tadika di wilayah Guangxi manakala 7 kanak-kanak cedera selepas seorang lelaki bersenjata pisau.-Sinar


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rfnzKA

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.