Hi! Welcome Back and Stay Tune! Guru Lelaki 53 Tahum Tenung Dan Paksa Pelajar Lelaki Lakukan Oral Seks Dalam Tandas OKU - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Guru Lelaki 53 Tahum Tenung Dan Paksa Pelajar Lelaki Lakukan Oral Seks Dalam Tandas OKU

Guru Lelaki 53 Tahum Tenung Dan Paksa Pelajar Lelaki Lakukan Oral Seks Dalam Tandas OKU

Guru Lelaki 53 Tahum Tenung Dan Paksa Pelajar Lelaki Lakukan Oral Seks Dalam Tandas OKU

Lagi kejadian melibatkan seorang pelajar lelaki berusia 13 tahun yang dipaksa oleh seorang guru lelaki berusia 53 tahun untuk melakukan oral seks ketika pelajar berkenaan sedang membuang hajat .
Guru muzik itu dikenakan penjara atas perbuatannya yang bertindak sedemikian ketika berjumpa dengan seorang pelajar lelaki yang baru dikenali di Stesen MRT Redhill .
Menurut laporan akhbar Straits Times , pelajar lelaki berkenaan pada ketika itu sedang membuang air kecil ketika menggunakan tandas awam di Redhill MRT Singapura kira-kira 27 ogos tahun lalu pada jam 9 malam .
Ketika itu pelajar berkenaan didekati oleh suspek dan merubah ke tandas bersebelahan pelajar lelaki berkenaan . Kemudiaanya suspek menegur dan berkenalan dengan mangsa secara ringkas .
Mangsa kemudian terus diikuti berjalan ke arah Tiong Bahru Park sebelum diajak berhenti tandas awam berdekatan .
Semasa dalam tandas , suspek telah melakukan oral seks terhadap mangsa berkenaan sebelum membuka tali pinggangnya namun ditolak oleh mangsa dan meminta untuk beredar dari kawasan tersebut .
Mangsa kemudian membuat laporan polis pada jam 1.50 pagi keesokan harinya . Pihak polis berjaya menahan suspek (chan ) di kediaman Strathmore Avenue selepas identitinya dikenalpasti melalui cctv.
Hasil siasatan pihak polis menemui DNA Chan  pada baju  , dada , telinga dan juga telinga mangsa .Chan juga didapati menyimpan lebih 2000 koleksi video lucah .
Chan dijatuhi hukuman pernjara 20 tahun namun tidak boleh dikenakan hukuman sebatan kerana tlah melebihi umur 50 tahun .


Sumber Guru Lelaki 53 Tahum Tenung Dan Paksa Pelajar Lelaki Lakukan Oral Seks Dalam Tandas OKU

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uFGGgg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.