Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelajar Lelaki Dibuli Makan TAHI Bangkitkan Kemarahan Pengguna Media Sosial!!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelajar Lelaki Dibuli Makan TAHI Bangkitkan Kemarahan Pengguna Media Sosial!!!

loading…
loading…
Satu insiden buli yang sangat menyedihkan dan ianya mencetuskan kejutan dan kemarahan di seluruh media sosial China minggu ini selepas video yang menunjukkan seorang pelajar yang disuruh untuk makan najis oleh rakan-rakannya.


Dalam video yang tidak menyenangkan itu, pelajar lelaki itu disuruh mengutip najis dari mangkuk tandas dan memasukkannya ke dalam mulutnya dengan menjilat jari-jarinya dua kali sementara pelajar lain melihatnya.

Video itu dirakamkan di Yanqing No.2 Sekolah Menengah Beijing. Menurut polis, tujuh pelajar membuli mangsa dengan memeras ugut duitnya lebih daripada 100 yuan, menderanya secara fizikal dan kemudian menyuruhnya makan najis.

Apa yang lebih teruk, pelajar itu kemudiannya dilaporkan mengalami polio. Klip itu telah membakar kemarahan pengguna media sosial dan netizens menyeru hukuman yang lebih berat dikenakan kepada pembuli kerana membuli, terutamanya selepas hukuman untuk tujuh pelaku diumumkan. Lima pelajar diberi “Amaran keras” dan beberapa hukuman lain yang dilihat tidak setimpal dengan apa yang mereka lakukan.






Sementara itu, dua pelajar tidak dihukum oleh sekolah kerana usia muda mereka, dengan pihak pentadbiran sekolah menyerahkan kepada ibu bapa untuk mendisiplinkan anak-anak mereka dengan tegas.
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Pelajar Lelaki Dibuli Makan TAHI Bangkitkan Kemarahan Pengguna Media Sosial!!! appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tvTKHh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.