Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Apa perlu saya buat?” – Isteri buntu suami terlalu mesra dengan anak perempuan 14 tahun, selalu mandi bersama, pernah lihat mereka tidur berpelukan sambil tangan suami di buah dada anak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Apa perlu saya buat?” – Isteri buntu suami terlalu mesra dengan anak perempuan 14 tahun, selalu mandi bersama, pernah lihat mereka tidur berpelukan sambil tangan suami di buah dada anak

Asalammualaikum. Saya guna FB adik saya mohon hidekan profile. Saya tiada fb ( maaf kuno sikit) …

 

"Apa perlu saya buat?" - Isteri buntu suami terlalu mesra dengan anak perempuan 14 tahun, selalu mandi bersama, pernah lihat mereka tidur berpelukan sambil tangan suami di buah dada anak

“Apa perlu saya buat?” – Isteri buntu suami terlalu mesra dengan anak perempuan 14 tahun, selalu mandi bersama, pernah lihat mereka tidur berpelukan sambil tangan suami di buah dada anak

 

Saya seorg istri dan ibu . Ada 3 org anak , sorg 7 tahun (lelaki) , 11 tahun ( lelaki) Dan 14 tahun ( perempuan ).

 

Alhamdulilah anak2 Tak banyak karenah. Cuma saya nak minta pendapat dari ibu2 serta ayah2 dekat luar. Perlu ke saya bataskan pergaulan anak dengan suami saya?.

 

Begini ceritanya, anak saya perempuan sangat rapat dgn ayahnya. Dan boleh kira dalam 5 Kali seminggu ayah tidur dgn anak perempuan nya. Saya pernah tegor suami , saya bagitau Tak elok SB anak perempuan tu da besar

 

Dan bila saya cakap suami kata saya berfikiran kolot Dan negative padahal saya tidak langsung berfikiran seperti itu. Anak perempuan saya dah akil baligh ( maaf kalau salah eja) , Dan badan dia agak seperti remaja berumur 21+ .

 

Suami saya jugak slalu Mandi dgn anak perempuan saya padahal dgn anak lelaki dia Tak pernah pelawa untuk Mandi bersama., Suami jugak agak suka bergurau kasar contohnya tampar punggung anak perempuan saya.

 

Setiap pagi saya bangun utk kejutkan suami dan anak solat subuh, Pagi itu saya rasa agak sedih. Saya melihat suami saya tidur berpelukan dgn anak saya sambil tangan dia di buah dada ( maaf klau agak lucah) .

 

Saya terdiam seketika. Pagi tu saya ada cakap ‘ abg lepasni takpayah tidur dgn anak perempuan, abg tu suami saya ayah kpd anak2 Kita, tolong jgn main2 dgn agama abg, Kita org Islam Ada batas2 yg perlu Kita ikut’. Suami saya iakan je. Allahurabbi. Ape yg perlu saya buat.? Risau lama2 Perkara ini merebak Jadi benda lain. .

Sumber: KRT



Sumber “Apa perlu saya buat?” – Isteri buntu suami terlalu mesra dengan anak perempuan 14 tahun, selalu mandi bersama, pernah lihat mereka tidur berpelukan sambil tangan suami di buah dada anak

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vicAT4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.