Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tragis! Tak Boleh Berhenti Tertawakan Suaminya, Wanita Ini Akhirnya Dibunuh - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tragis! Tak Boleh Berhenti Tertawakan Suaminya, Wanita Ini Akhirnya Dibunuh

26/8/17

Kenneth dan istrinya, Kristy. (Foto: Georgo News) 
 Kenneth dan isterinya, Kristy. (Foto: Georgo News)

WASHINGTON - Seorang lelaki Amerika Syarikat  , tergamak membunuh isterinya sendiri hanya kerana  isterinya, Kristy tak dapat berhenti mentertawakannya. 

Hal ini sukar dipercaya oleh pihak keluarga lantaran Kenneth dan Kristy diketahui telah menjalani pernikahan selama 20 tahun lamanya. Mereka juga telah dikurniakan 3 orang anak. Sebagaimana diwartakan Independent, Sabtu (26/8/2017), kejadian tragis ini terjadi tepat setelah keluarga Kenneth menghabiskan waktu liburan bersama.

Kenneth dan Kristy serta ketiga anaknya diketahui berlibur dengan berlayar mengelilingi Alaska selama satu minggu dengan menggunakan kapal Emerald Princess. Tepat 2 hari setelah kapal berlabuh di Pelabuhan Seattle, Washington, Kristy ditemui meninggal di kamarnya dengan luka parah di kepala. 

Pasangan suami-isteri tersebut sempat terdengar saling melontarkan teriakan sebelum Kristy ditemui dalam keadaan tak bernyawa. ketika jasad Kristy ditemukan, Kenneth didapati berada di samping perempuan malang tersebut dengan tangan dan pakaian yang bersimbah darah. 

Ketika ditahan dan disoalsiasat polis , Kenneth mengaku benci kerana isterinya yang terus mentertawakannya. "Ia tidak berhenti mentertawakan saya," ujar Kenneth kepada polis. 

Sayangnya ia tidak menjelaskan terkait penyebab mengapa sang isteri tak dapat berhenti tertawa. Seorang saksi yang merupakan tetangga dari pasangan suami itu mengaku banyak tetangga lainnya yang turut mendengar keduanya bertengkar sebelum pembunuhan terjadi. Kini Kenneth yang berusia 39 tahun menghadapi ancaman hukuman mati akibat perbuatannya tersebut



✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gdnu6D

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.