Hi! Welcome Back and Stay Tune! Safawi JDT rebutan dua selebriti - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Safawi JDT rebutan dua selebriti

GARA-gara memuat naik foto dengan pemain bola sepak yang sama di laman Instagram (IG) mereka baru-baru ini, dua selebriti remaja meningkat naik iaitu pelakon Sweet Qismina, 20 dan penyanyi, Wani Kayrie, 17, didakwa kini berebutkan lelaki yang sama.

Apatah lagi, pemain bola sepak terbabit, Muhammad Safawi Rasid, 20, adalah pemain pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT).

Sweet atau Farhanna Qismina Supandi berkata, tidak timbul isu berebut kerana di antara dia, Safawi dan Wani, mereka hanya berkawan.

“Saya mengenali Safawi lebih setahun lalu ketika mengacarakan program Planet Bola di TV3. Sejak itu, kami berkawan baik.

“Jadi, apabila timbul gosip yang mendakwa saya dan Wani kini berebutkan Safawi, ia adalah sesuatu yang tidak benar dan sangat kelakar.

“Saya dan Wani pun sudah kenal dan berkawan sejak kami kanak-kanak lagi. Justeru, memang tidak timbul isu kami berebut,” katanya.

Pada usianya yang baru mencecah 20 tahun, pelakon Misteri Wan Peah itu menganggap masih terlalu awal untuk bercinta.

“Saya pun masih belajar dan karier seni juga berjalan lancar, jadi fokus saya sekarang tertumpu pada pelajaran dan kerjaya dahulu.

“Apapun, tidak salah untuk saya berkawan dengan lelaki. Malah, apabila berkawan tidak semestinya perlu bercinta,” katanya.

Sementara itu, Wani memberitahu dia pun baru mengenali Safawi ketika Sukan SEA Kuala Lumpur 2017 (KL2017) lalu.

“Kami sebenarnya berkenalan menerusi IG apabila Safawi dulu yang mengirim mesej perkenalan kepada saya.

“Saya menerima dengan baik salam perkenalan itu kerana tidak salah pun kalau kami berkawan. Namun, tidak sangka akhirnya timbul pula gosip hangat mengatakan saya berebut Safawi dengan rakan baik saya, Sweet.

“Memang kelakar dan bagi saya ia gosip yang tidak masuk akal langsung. Lagi pun, saya dan Safawi hanya berkawan sahaja,” katanya.

Menurut penyanyi lagu Jangan Jangan ini, dia pun masih bersekolah dan kini perlu fokus pada peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tidak lama lagi.

“Pada usia 17 tahun ini, saya sedikit pun tidak pernah terfikir untuk bercinta dengan mana-mana lelaki.

“Saya masih terlalu muda dan remaja. Belajar pun belum habis dan saya juga ada impian yang ingin dikejar dalam karier.

“Saya yakin Safawi dan Sweet juga begitu kerana kami masing-masing masih baru dalam proses membina karier serta perjalanan hidup pun masih agak jauh,” katanya.

Mengakui gosip yang timbul juga menarik minat rakan dan guru-gurunya di sekolah, Wani berkata dia sekadar mengaku memang kenal Safawi dan mereka kini berkawan sahaja.

Menurut Wani lagi ketika bertemu Safawi baru-baru ini pun dia tidak berseorangan kerana ditemani ibunya untuk ke belakang padang.

The post Safawi JDT rebutan dua selebriti appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2w0QRMC

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.