Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Saya belum disahkan bankrap…itu cuma notis” – Shaheizy Sam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Saya belum disahkan bankrap…itu cuma notis” – Shaheizy Sam

KUALA LUMPUR: Dihambat kontroversi tunggakan cukai dan kemungkinan berdepan prosiding kes bankrap memberi pengajaran kepada Shaheizy Sam untuk lebih berhati-hati dalam menguruskan kewangan.

 

 

'Saya belum disahkan bankrap...itu cuma notis" - Shaheizy Sam

‘Saya belum disahkan bankrap…itu cuma notis” – Shaheizy Sam

 

 

Bintang Interchange itu mengaku jika isu berkenaan tidak dibangkitkan, dia tidak akan peka mengenai prosedur pembayaran cukai.

“Saya terkejut kerana tidak tahu menahu mengenai notis muflis yang disiarkan dalam ruangan iklan sebuah akhbar.

“Isu cukai ini membuatkan saya lebih peka. Jika perkara ini tidak terjadi, saya tidak akan tahu. Banyak perkara saya belajar melalui isu ini,” katanya kepada BH Online.

Ditemui pada majlis pelancaran treler dan runut bunyi (OST) filem Pinjamkan Hatiku di sini, Sam bagaimanapun tidak boleh mengulas lebih lanjut berhubung isu tunggakan cukainya.

Ini kerana katanya, perkara itu masih dibincangkan dengan pegawai Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN).

“Apabila semua selesai, saya akan beritahu kepada umum. Saya enggan menyalahkan mana-mana pihak kerana saya juga ada salahnya.

“Apa yang penting, saya belum disahkan bankrap, …itu cuma notis,” katanya.

Sejak iklan notis kebankrapan terhadap Sam menjadi viral, netizen mula membuat spekulasi berhubung kedudukan kewangannya.

Baru-baru ini, Mahkamah Tinggi Shah Alam menetapkan hingga 15 Februari tahun depan bagi LHDN memfailkan petisyen pemiutang bagi meneruskan prosiding kes bankrap ke atas Sam.

LHDN sebelum ini dilaporkan mempertahankan tindakan mereka mengiklankan notis kebankrapan Sam yang dibuat mengikut prosedur ditetapkan.

Sumber: Bharian



Sumber ‘Saya belum disahkan bankrap…itu cuma notis” – Shaheizy Sam

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wU6k4C

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.