Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bapa Jadikan Anak Hamba Seks Hingga Lahir 8 Anak Akhirnya Dipenjarakan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bapa Jadikan Anak Hamba Seks Hingga Lahir 8 Anak Akhirnya Dipenjarakan



Seorang lelaki durjana yang telah merogol anaknya sendiri sehingga melahirkan lapan orang anak sepanjang 22 tahun akhirnya dipenjarakan selama 12 tahun dan lapan bulan.

Domingo Bulacio, 57, bagaimanapun tidak menunjukkan sebarang emosi ketika hukuman dijatuhkan oleh mahkamah di utara di Santiago del Estero, Argentina.

Dalam perbicaraan itu seramai 50 saksi dipanggil termasuk saudara-maranya.

Bulacio, yang juga dikenali sebagai Vernacho, telah berada dalam tahanan sejak Januari tahun lepas, iaitu selepas 45 hari melarikan diri.

Dia melarikan diri dari rumahnya di Villa Balnearia, selepas mangsa, yang dikenali sebagai Antonia, melaporkan kepada pihak berkuasa dan mendakwa bapanya menjadikan dia sebagai hamba seks sejak berusia 11 tahun, selepas menghalau isterinya.

DNA yang dijalankan mengesahkan lapan anaknya adalah anak Bulacio. Enam daripada lapan anaknya sebelum ini ditempatkan di sekolah berasrama dan kini telah kembali kepada ibunya.

Menurut Antonia, dia telah didera sejak kecil oleh bapanya dan seorang lagi saudaranya dan diugut bunuh jika mendedahkan perkara itu.

“Dari saat ibu saya keluar dari rumah itu, saya menjadi isteri kepada bapa saya. Dia akan memukul saya dengan kayu jika dia melihat saya berbual dengan jiran. Dia akan membunuh saya jika saya menceritakan segalanya,” katanya.

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2lwGFYa

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.