Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Boikot mereka supaya bila miskin, mereka rasa kesusahan hidup dan kembali ingat Allah SWT' - Dr Syahr Musafir seru orang ramai boikot Safiey Illias - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Boikot mereka supaya bila miskin, mereka rasa kesusahan hidup dan kembali ingat Allah SWT' - Dr Syahr Musafir seru orang ramai boikot Safiey Illias

Baru-baru ini, usahawan kosmetik, Safiey Illias, menggemparkan netizen apabila beberapa gambar dirinya kembali kepada keadaan dirinya sebelum ini. Netizen ternyata kecewa dengan keadaan itu kerana mereka benar-benar berharap lelaki berkenaan berubah sepenuhnya.

Semalam, pakar motivasi, Dr Syahr Musafir, menegur usahawan berkenaan agar kembali ke pangkal jalan dari terus terpesong. Malah, teguran itu juga ditujukan kepada 'teman lelaki' usahawan berkenaan.

SAYA tidak pernah komen tentang identiti Nur Sajat sebab saya tidak pernah tengok bukti tentang dia adalah lelaki yang bertukar menjadi perempuan secara real. Saya tak ulas benda yang saya tidak tahu. Jadi saya tak kata ya, saya tak kata tidak. Malas nak sembang, selagi dia tak mengaku, kita serahkan hal ini kepada tuhan. 

Tetapi tentang Safiey Illias, satu dunia tahu dia adalah lelaki yang berubah menjadi perempuan, menggemparkan satu dunia dengan kisah penghijrahan taubatnya menjalani proses menjadi lelaki semula. Kononnyalah. 

Sekarang dia nak berubah menjadi perempuan semula, mengaku dia adalah lelaki yang nak menjadi perempuan dan sudah tidak malu mengatakan dirinya perempuan asal dari lelaki. Saya tak nak kata apa kecuali saya nak kata dia adalah perempuan jadian lelaki. Seperti serigala jadian manusia. Confirm dia adalah lelaki yang transgendered menjadi perempuan. 
Concern utama saya di sini bukan tentang lelaki menjadi perempuan sebab sudah ramai yang mengulas. Tetapi perihal manusia bernama lelaki, dengan rupa yang elok, dengan badan yang berotot, dengan poket yang berduit, yang mengaku lelaki secara batin dan zahir, akhirnya secara publik mempersembahkan kepada dunia yang dia bercinta dengan perempuan jadian seperti Safiey ini. 
Dah tahu si dia (Safiey) itu lelaki yang berubah menjadi perempuan, kenapa engkau yang lelaki ini nak kat dia pula?
Zaman sekarang kita kena tegaskan bahawa, lelaki kena cintakan perempuan dan perempuan kena cintakan lelaki. Zaman sekarang kita kena cakap betul-betul lelaki kahwin perempuan dan perempuan kahwin lelaki. Bukannya lelaki kahwin lelaki, bukannya perempuan kahwin perempuan, bukannya lelaki kahwin perempuan jadian, bukannya perempuan kahwin lelaki jadian. Kena cakap betul-betul, lelaki kahwin perempuan, perempuan kahwin lelaki.
Benda asas sebegini sudah menjadi ilmu peringkat tinggi. Kalau tak diajar, takut anak-anak generasi sekarang tak reti. Saya ulang sekali lagi, lelaki kahwin dengan perempuan dan perempuan berkahwin dengan lelaki. Bukan selain ini. Noktah. 
Lelaki pondan kalau nak berkahwin pun kena berkahwin dengan perempuan sebab lelaki pondan tetap adalah lelaki. Lelaki bukan pondan janganlah pergi berkahwin dengan lelaki pondan, ini bodoh namanya. 
Perempuan yang benar-benar perempuan, ramai. Kenapa lelaki pilih perempuan jadian dan berbangga dengannya?
Alang-alang ini, saya nak juga menyeru kita semua boikot produk-produk keluaran orang sebegini. Jangan support, makin support makin naik minyak geng-geng ini. Support dengan cara doa diam-diam supaya mereka kembali ke pangkal jalan, jangan beli produk mereka. Makin kaya mereka, makin terpesong. 
Jom kita boikot mereka supaya bila miskin, mereka rasa kesusahan hidup dan kembali ingat Allah SWT.
#SayNoToLGBTQ
#BoikotOrangJadian
#JomBoikot
Rahimah Ab.Rahman
26/12/2017


Sumber 'Boikot mereka supaya bila miskin, mereka rasa kesusahan hidup dan kembali ingat Allah SWT' - Dr Syahr Musafir seru orang ramai boikot Safiey Illias

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CfnD2P

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.