Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bront Palarae Mempunyai Kesulitan Apabila Membawa Watak Yahudi Di Filem ‘Ayat-Ayat Cinta 2’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bront Palarae Mempunyai Kesulitan Apabila Membawa Watak Yahudi Di Filem ‘Ayat-Ayat Cinta 2’

Pelakon lelaki yang kacak dan bergaya iaitu Bront Palarae yang namanya semakin dikenali di negara jiran dan berlakon dalam filem Pengabdi Setan. Wataknya sebagai ketua keluarga dalam filem tersebut telah menarik perhatian warga indonesia.

Dalam filem terbarunya ‘Ayat-ayat cinta 2’ hasil dari terbitan MD Pictures Bront palarae membawa watak sebagai seorang lelaki yang beragama Yahudi bernama Baruch. Bront juga telah mengalami kesusahan ketika menghayati watak sebagai seorang yahudi dan dalam masa yang sama berperwatakan antagonis.

Setiap lakonan Bront Palarae pasti menjadi kerana dia merupakan seorang pelakon yang berbakat dan pandai membawa watak yang digalas.

Dalam filem Ayat-ayat Cinta 2 dia terpaksa bertutur dalam bahasa Yahudi iaitu bahasa Hebrew.

Bukan sahaja menguasai bahasa yahudi menjadi permasalahannya, malah dia juga harus bermain dengan emosi. Dia juga mesti mengunakan bahasa sahaja, dia juga harus fokus serta bermain dengan emosi dan bertutur dalam bahasa Hebrew yang sangat susah untuk difahami dan dipelajari.

Bront palarae juga mengahdapi kesusahan dan serba salah ketika membawa peranan sebagai seorang tokoh yang sangat membenci penduduk muslim di Eropah.

“Karena Baruch itu seorang yang sangat benci dengan Islam jadi main emosi untuk menaikkan kebencian itu yang sulit,” terangnya.

Bront Palarae juga telah dinobatkan sebagai seorang pelakon terbaik Festival Filem Antarabangsa Asean. Dia juga turut mengatakan sudah pasti akan timbul skeptikal segelintir netizen apabila dia membawa watak antagonis itu kerana Yahudi adalah musuh ketat kepada umat islam.

Sumber: Liputan6 via Hangat.com

The post Bront Palarae Mempunyai Kesulitan Apabila Membawa Watak Yahudi Di Filem ‘Ayat-Ayat Cinta 2’ appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CdlRA8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.