Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Jangan Sampai Panggil Saya Kafir’ – Bengang Dikecam Netizen, Fathia Tegur Komen Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Jangan Sampai Panggil Saya Kafir’ – Bengang Dikecam Netizen, Fathia Tegur Komen Netizen

Fathia Latiff tidak henti menjadi sebutan netizen. Jika dahulunya dia pernah dikatakan sebagai seorang artis yang bermasalah disiplin, datang ke set penggambaran dalam keadaan tidak terurus, dan juga viralnya video Bigo live, nama Fathia sering bermain di bibir netizen.

Dan beberapa minggu lepas, dia yang lantang bersuara tentang politik juga diperkatakan. Apabila bekas pelakon telah memerli beliau didalam dewan ahli umno berkumpul.  Isu tersebut menjadi hangat apabila Fathia telah berpihak kepada Dr Mahathir, Apa sahaja dilakukan mendapat perhatian netizen.

Baru-baru ini Fathia juga mengatakan dia sudah tidak dapat ‘job’. Mungkin kerana terlalu banyak dengan kontroversi menimpa dirinya membuatkan dia kurang mendapat tawaran berlakon.

Ada yang berkata bahawa tiada salahpun jika artis hendak menyuarakan pendapat.

Terbaru, semalam pelakon tersebut telah memuat naik sekeping gambar ‘throwback’ di laman Instagramnya bersama seorang model lelaki. Gambar tersebut menampakkan Fathia tanpa hijab.

Seperti yang dijangkakan, susulan muat naik foto tersebut, pelakon itu duhujani dengan komen netizen yang menyelar tindakannya. Ada yang memberi komen negatif dan sangat menganggu emosi Fathia.

Salah satu komen yang mendapat perhatian Fathia sehingga dia kecewa dengan kata-kata yang dikeluarkan individu berkenaan.

‘Jangan sampai panggil saya kafir’

Tulis Fathia: Kalau ye pun tak setuju saya post gambar throwback tak bertudung, jangan la sampai panggil saya nak jadi kafir. This is too much sister. Kafir is very sensitif.

Sebaiknya jaga dahulu perilaku diri sendiri sebelum menghukum orang lain sehingga menyebut ‘kafir’.

Sumber: Ohbulan.com

The post ‘Jangan Sampai Panggil Saya Kafir’ – Bengang Dikecam Netizen, Fathia Tegur Komen Netizen appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zPR6Ls

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.