Hi! Welcome Back and Stay Tune! Koleksi Status Wechat Yang Lucu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Koleksi Status Wechat Yang Lucu

Bila dunia makin canggih, macam-macam kemudahan yang disediakan. Antara yang paling sinonim dengan anak-anak remaja adalah telefon bimbit. Rasanya jika remaja zaman sekarang tidak memiliki telefon pintar, mungkin akan terasa diri sangat jauh ketinggalan.

Antara aplikasi yang paling popular yang sering remaja gunakan adalah aplikasi wechat, mungkin orang dewasa kurang melayan aplikasi ini, tapi tidak remaja, malah umur baru saja 10 tahun sudah ada akaun wechat sendiri tanpa pengetahuan ibu bapa.

Apa yang melucukan, remaja-remaja yang memuat naik status itu sendiri kadang kala membuatkan pengikut-pengikutnya tak kering gusi, apatah lagi apabila ada yang menggunakan ayat yang tidak sesuai atau salah penggunaan ayat.

Di bawah adalah koleksi-koleksi status wechat yang sangat lawak!

Raikan Birthday Masuk Hutan? Buat apa tu dik?

Angsa dalam mulut? 

Excited? 

 

Heater

 

Hangsame

 

Street?

 

Picture

Umur 11 tahun sudah bercinta?

 

Takutnya!

 

Silatuhrahim?

 

10 kali baca pun masih tak faham

Silent Body

Contexlink atau contact lens?

 

Boleh tolong bagitahu apa yang dia hendak sampaikan?

 

Ecperience? Yang ini kelakar

 

apa dia cakap ni?

 

Macam-macam gelagat, walaupun ianya mungkin perkara yang tidak disengajakan, namun pasti buatkan mereka yang membacanya tidak kering gusi.

Sumber: Makinheboh.win

The post Koleksi Status Wechat Yang Lucu appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zPdVin

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.