Hi! Welcome Back and Stay Tune! Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks

Kejadian yang memalukan ini berlaku di Kajang apabila seorang remaja yang baru berumur 13 tahun telah melakukan paksaan hubunagn songsang terhadap dua orang adik-beradik lelaki yang masih berusia dalam enam dan empat tahun itu melakukan perbuatan terkutuk iaitu s3ks oral. Kejadian itu juga berlaku pada awal bulan ini tadi.

Apa yang sedang difikirkan oleh seorang remaja yang masih bawah umur itu sanggup memaksa budak kecil melakukan perkara yang tidaklah diketahui.

Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Yussof, Ketua Polis Daerah Kajang berkata pihak mereka telah mendapat tahu kes ini selepas kejadian ini berlaku pada tarikh 12 Disember lalu dan bapa kepada dua orang mangsa itu sendiri yang membuat laporan polis mengenai perbuatan itu pada harJumaat yang lepas.

“Ibu remaja lelaki tersebut sepatutnya menjaga anak sepupunya itu di rumahnya,” katanya

Kejadian dipercayai berlaku di kediaman mangsa di Kajang semasa ketiadaan ibu bapa mereka.

Ibu bapa kepada remaja lelaki itu sendiri yang telah membawa aanaknya itu ke Ibu Pejabat Polis daerah Kajang pada hari Selasa yang lepas.

Terdapat sebuah lagi kejadian yang berbeza yang telah melibatkan seorang remaja perempuan berumur 16 tahun dan adiknya yang berusia enam tahun yang menjadi mangsa nafsu buas rakan baik kepada bapa mereka sendiri.

Menurut mangsa, ibu bapa mereka telah meninggalkan mereka bersama seorang lelaki warganegara Indonesia semasa ibu bapa mereka pergi ke luar negara atas urusan perniagaan selama beberapa minggu.

Mangsa juga telah mendakwa yang dia mula dicabul ketika dia masih berumur 13 tahun lagi.

“Dia membuat laporan polis selepas lelaki berusia 56 tahun itu cuba mencabul adiknya,” katanya.

Suspek warganegara Indonesia yang berusia 56 tahun itu berjaya diberkas pada hari Jumaat yang lalu.

Kes mencabul budak bawah umur kini menjadi semakin berleluasa. Tidak kira dimana sahaja sudah pasti akan ada yang mengambil kesempatan kerana nafsu syaitan mereka tidak dapat dikawal lagi. Menjadi mangsanya budak bawah umur yang masih tidak tahu apa-apa. Jatuhkan hukuman yang berat terhadap pelaku perbuatan terkutuk seperti itu.

Sumber: Mstar.com.my

The post Remaja Lelaki Paksa Dua Budak Bawah Umur Jagaannya Melakukan Oral S3ks appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CbLctX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.