Hi! Welcome Back and Stay Tune! Amalkan Letakkan Serbuk Garam Di Sudut Kawasan Rumah, Lihat Keberkesanannya! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Amalkan Letakkan Serbuk Garam Di Sudut Kawasan Rumah, Lihat Keberkesanannya!

Rumah adalah syurga bagi kita kerana disitulah tempat kita berehat, meluangkan masa bersama ahli keluarga dan rumah juga boleh dianggap satu tempat suci yang perlu di isi dengan aura-aura positif.

Namun, tidak lupa juga, kita tidak boleh terhindar dari wujudnya kesan negatif dalam kebanyakkan rumah dan ia tidak semudah itu dapat dihilangkan.

Kesan negatif juga dapat memberi kesan buruk buat kehidupan seharian. Ia juga ppada masa yang sama dapat memberikan kesan buruk boleh menimbulkan kesan tidak tenteran di dalam rumah. Keharmonian rumahtangga juga boleh terganggu akibat dari pertengkaran.

Kini anda tidak perlu risau lagi, kerana kini kami sudah mempunyai penyelesaiannya dan dapat membantu menghilangkan kesan negatif yang berada di dalam rumah untuk selamanya. Mari kita amalkan tips-tips yang boleh anda amalkan sendiri di rumah.

Bahan-bahan ini amat senang untuk anda sediakan. Anda hanya perlukan seperti garam, gelas kaca,air dan juga cuka. Langkah yang kedua, anda perlu masukkan garam tadi kedalam gelas kaca yang telah disediakan. Kemudian, letakan bekas yang berisi garam tadi di tempat anda selalu luangkan masa yang lama dan biarkan selama 24 jam.

Pada keesokkan harinya, anda haruslah memeriksa semula peningkatan garam. Jika keadaan isi gelas meningkat maka anda haruslah mengulangi prosedur itu sampai kandungan garam itu berhenti menaik.

Anda harus pastikan selalu membersihkan bekas garam tersebut sebelum mengunakannya semula. Ataupun anda boleh sahaja mengunakan bekas lain juga.

Satu lagi yang perlu Anda perhatikan adalah, letakkan gelas di sudut ruangan, sehingga dapat menyerap energi negatif secara efektif.

Apa yang paling penting adalah, anda hendaklah selalu perhatikan semasa anda meletakkan gelas kaca di beberapa penjuru ruangan sehinggalah ia dapat menyerap tenaga negatif secara efektif dan berkesan.

Mungkin anda belum pernah mencuba kaedah ini kan? Apa kata selepas sahaja menbaca tips-tips ini, anda boleh melakukan ujikaji sendiri dan rasailah keberkesanannya. Selamat mencuba.

Sumber: Sehinggitmedia.blogspot.my

The post Amalkan Letakkan Serbuk Garam Di Sudut Kawasan Rumah, Lihat Keberkesanannya! appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2D6dQwn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.