Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya Bersalin Selepas 45 Minit Disahkan Hamil”. Sangkakan Sakit Perut Biasa & Tiada Sebarang Tanda-Tanda Hamil, Wanita Tidak Sedar Sedang Hamil Telah Selamat Melahirkan Bayi Lelaki Seberat 3.5KG.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya Bersalin Selepas 45 Minit Disahkan Hamil”. Sangkakan Sakit Perut Biasa & Tiada Sebarang Tanda-Tanda Hamil, Wanita Tidak Sedar Sedang Hamil Telah Selamat Melahirkan Bayi Lelaki Seberat 3.5KG..



SEORANG ibu hanya sedar dirinya sedang hamil 45 minit sebelum melahirkan seorang bayi lelaki.

Lisa Leathard pergi ke hospital selepas mengalami sakit perut yang teruk, tetapi terkejut apabila diberitahu bahawa dia bakal melahirkan bayi.


Paramedik juga pada mulanya terkejut, tetapi selepas melakukan ujian ultrasound di Hospital Derriford, mereka tidak lagi ragu-ragu bahawa wanita berkenaan bakal melahirkan anak.

Leathard yang tinggal di Plympton, memberitahu Plymouth Herald: "Mereka kata 'ya, pasti ada bayi (dalam perut) dan sedang dalam proses untuk keluar sekarang'.

Toby dilahirkan 45 minit selepas ibunya disahkan hamil. -fotoPlymouth Herald/SWNS.com

"Ia seperti adegan dalam Casualty, semua orang berlari di hospital untuk membawa saya ke bilik bersalin.

"Bayi itu diambil selama kira-kira 30 saat dan dibawa kembali. Mereka beritahu dia sempurna, sangat sihat dan dengan berat 3.5kg."

Leathard kemudian terpaksa menelefon pejabatnya untuk memberitahu bahawa dia tidak dapat masuk bekerja kerana sudah melahirkan seorang bayi.


Ini adalah sesuatu yang mengejutkan wanita berusia 35 tahun ini yang telah bersetuju untuk tidak mempunyai anak dengan suaminya Nick, 45.

Dia mendakwa tidak melihat sebarang tanda atau gejala hamil selain pergelangan kakinya yang bengkak.


Tetapi selepas tiga tahun, dia menyatakan bahawa menjadi ibu kepada si kecil Toby adalah sesuatu yang hebat.

Image result for Lisa Leathard

Image result for Lisa Leathard

Dia kemudian telah melahirkan seorang lagi bayi lelaki, Noah. -TheSun



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2mp4TnI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.