Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kenapa Lelaki Tertarik Dengan Wanita Yang Memakai Gincu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kenapa Lelaki Tertarik Dengan Wanita Yang Memakai Gincu

Mungkin bukan semua wanita yang suka mengenakan gincu bibir, tetapi memang tidak dinafikan bahawa gincu bibir adalah salah satu daya penarik bagi kaum wanita.

Ada sesetengah wanita yang sudah semulajadi cantik, tidak perlu mengenakan sebarang mekap pun nampak catik dan menarik, tetapi ada sesetengah wanita yang bergantung harap pada mekap bagi menaikkan seri wajah mereka.

Contohnya gincu bibir, jika anda memakai gincu bibir, anda akan nampak lebih terselah dan menarik! Malah 80% lelaki tertarik dengan wanita yang bermekap dan mengenakan gincu bibir yang lebih terang.

Bagi lelaki, bibir wanita antara salah satu bahagian kegemaran dan mempunyai daya tarikan seksual.

Menurut sebuah kaji selidik, lelaki boleh hilang minat pada wanita apabila melihat bibir wanita itu pucat dan tidak memakai gincu bibir.

Ini antara 5 sebab kenapa lelaki sangat sukakan wanita yang memakai gincu!

Lelaki hilang minat pada wanita tidak bermekap

Kebanyakkan lelaki lebih suka wanita yang suka menjaga kecantikkan diri, bagi mereka melihat wanita yang suka bermekap membuatkan mereka lebih tertarik dan mahu mendekatkan diri mereka dengan wanita tersebut.

Lebih menggoda dengan pemilihan gincu yang sesuai

Selalunya warna merah terang sentiasa menjadi pilihan lelaki. Bagi mereka merah itu warna yang menyerlah dan menawan. Jika sesuai dengan warna kulit anda, anda mampu memikat sesiapa sahaja yang melihat anda.

Warna gincu menentukan minat lelaki kepada anda

Ada lelaki sukakan warna gincu merah terang, ada yang suka merah gelap. Jadi perhatikan warna gincu anda sebelum temu janji pertama! Ketahui warna kegemarannya, tetapi jika warna kegemarannya itu tidak sesuai untuk dipakaikan sebagai gincu, jangan pula memakai gincu berwarna hitam kerana pasangan anda sukakan warna itu! sebaiknya pilih warna yang lebih terang, mungkin ianya mampu memikat hati pasangan anda itu.

Menjadikan wanita lebih menarik

Bagi lelaki, warna gincu semula jadi membuatkan seseorang wanita itu lebih menarik. Lihat saja selebriti wanita Korea yang menjadi pujaan ramai lelaki. Selebriti wanita Korea sering tampil dengan warna gincu yang mengikut warna bibir mereka.

Sumber: Hanasuva.com

The post Kenapa Lelaki Tertarik Dengan Wanita Yang Memakai Gincu appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2D6xf06

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.