Hi! Welcome Back and Stay Tune! Butiran Mengenai Intel Core i9-8950HK Tertiris – CPU Core i9 Pertama Khusus Untuk Laptop - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Butiran Mengenai Intel Core i9-8950HK Tertiris – CPU Core i9 Pertama Khusus Untuk Laptop

CPU Intel Core i9 diumumkan oleh Intel di acara Computex Taipei pada tahun lepas, dan ia dilihat sebagai CPU siri Intel Core yang terpantas di pasaran. Hampir setahun kemudian, nampaknya Intel bakal mengumumkan kehadiran sebuah lagi CPU Intel Core i9 yang direka bukan untuk komputer desktop, tetapi untuk peranti laptop.

Butiran khusus mengenai CPU Intel Core i9-8950HK tertiris baru-baru ini melalui laman web VideoCardz yang hadir dengan screenshot dari perisian penanda aras 3DMark yang menunjukkan perbezaan diantara CPU Core i9-8950HK tersebut dengan CPU Core i7-8750H.

Diantara butiran yang ditunjukkan termasuklah jumlah teras dan bebenang kuasa CPU Intel Core i9 tersebut, yang hadir dengan enam teras dan 12 bebenang kuasa pada kelajuan asas 2.9GHz dan Turbo Boost sepantas 3.9GHz.

Walaupun CPU Core i9 ini hadir dengan jumlah teras dan bebenang yang cukup banyak, TDP (Thermal Design Power) CPU ini masih hanya setinggi 45W, iaitu sama seperti CPU-CPU laptop Intel yang lain.

Tirisan butiran ini juga dikatakan hadir melalui sebuah laptop MSI yang hadir dengan dua kad grafik NVIDIA GeForce GTX 1080, jadi ada juga kemungkinan besar bahawa laptop-laptop yang bakal hadir dengan CPU ini akan mempunyai tanda harga yang cukup tinggi sekali.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2o32z7a

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.