Unilever warns social media to clean up “toxic” content
Consumer goods giant Unilever, a maker of branded soaps, foodstuffs and personal care items and also one of the world’s biggest online advertisers, has fired a warning shot across the bows of social media giants by threatening to pull ads from digital platforms if they don’t do more to mitigate the spread of what it dubs “toxic” online content — be it fake news… Read More
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2nUe8Of
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2nUe8Of
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment