Hi! Welcome Back and Stay Tune! Supaya awak tidak tertanya-tanya: Mira Filzah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Supaya awak tidak tertanya-tanya: Mira Filzah

TIADA angin tiada ribut, pelakon dan pengacara cantik, Mira Filzah menerusi akaun Twitternya mengumumkan untuk ‘berehat’ seketika daripada media sosial.

Keputusan tersebut semestinya mengejutkan para peminatnya sehingga ramai yang tertanya-tanya apakah punca yang menyebabkan Mira  bertindak demikian.

Bagaimanapun, Mira yang juga merupakan pengacara program Nona 2018 ini, menjelaskan keputusannya itu tiada kena mengena dengan netizen.

“Tak ada kena mengena dengan mana-mana netizens, negative comments or fake accounts pun.

“Even daripada dulu ada dah semua tu dan Mira tak pernah kisah.

“Mira cuma bagitahu Mira nak take a break from social media supaya awak awak semua nanti tak tertanya-tanya kalau tiada update. Itu sahaja,” tulisnya di Twitter.

Hasrat tersebut mendapat reaksi yang pelbagai dari para peminat-peminat Mira, di mana ada yang menyokong dan tidak kurang juga yang kecewa.

Apa pun kita mengharapkan yang terbaik buat Mira dan menghormati keputusan yang dibuat.

Lagipun bukan Mira tutup dan tinggalkan terus media sosial, cuma dia hanya mahu berehat seketika.

Mungkin sekarang Mira terlalu sibuk dengan kerjaya dan tidak ada masa nak mengemas kinikan media sosial miliknya. Jadi sebelum peminat tertanya-tanya, Mira maklumkan  lebih dulu.



Sumber Supaya awak tidak tertanya-tanya: Mira Filzah

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2FbSk88

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.