Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari

Seorang lelaki Afrika Selatan mengalami trauma yang teruk selepas dibius, diculik dan diperkosa oleh tiga wanita selama tiga hari berturut-turut.

Memetik laporan News.com.au, kejadian itu berlaku ketika lelaki berusia 23 tahun itu menghentikan kenderaan pengangkutan di Pretoria timur, yang dipanjat oleh tiga wanita muda.

Lelaki itu mula merasakan sesuatu apabila kenderaan dinaikinya berubah arah dan pemandu memintanya untuk duduk di kerusi hadapan.

Semasa duduk di tempat duduk depan, seorang wanita menyuntiknya dengan bahan yang tidak diketahui, sehingga menyebabkan lelaki itu tidak sedar.

“Dia menyatakan bahawa dia terbangun di sebuah bilik yang aneh di tempat tidur. Suspek perempuan kemudian memaksa dia untuk minum minuman tenaga sebelum bergilir memperkosanya beberapa kali dalam sehari,” kata Kapten Polis Afrika Selatan, Colette Weilbach.

Dalam hal ini, Colette akui untuk memeriksa kesnya. Kerana polis akan mengendalikan semua kes secara serius tanpa mengira alat jenis kelamin pengadu.

Lelaki itu kemudian dibuang ke dalam keadaan setengah telanjang di sebuah kawasan lapang. Dia kemudian menahan sebuah kereta dan meminta bantuan polis dan pihak polis masih memburu suspek.

The post Lelaki Warga Afrika Diperkosa Tiga Wanita Selama 3 Hari appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2E6B4yS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.