Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cara Mulakan Bisnes Air Atau Air Balang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cara Mulakan Bisnes Air Atau Air Balang

Cara Mulakan Bisnes Air Atau Air Balang | Sedap boleh hilangkan dahaga bila cuaca panas macam ni, lokasi tempat menghilangkan dahaga di pasar malam. Sungguh enak dapat minum air kelapa ni, dapat minum terus segar..haha..
Cara Mulakan Bisnes Air Atau Air Balang
Selain air kelapa, macam-macam air ada..




Bisnes Air Balang

Kalau perhatikan di pasar malam, ramai gak yang menjalankan BISNES AIR BALANG ini. Macam-macam air yang dijual untuk memenuhi citarasa pelanggan dicampur dengan sifat kreatif dari peniaga air balang tersebut..

Cik adik cute, kasi air jambu satu..huhu..

Dan..

Ini dari pengalaman aku sendiri, masa tolong isteri jual air balang pada cuti-cuti sekolah. Isteri aku ni memang minat berniaga,pengalaman bisnes air balang ni boleh tahan la, dari kecil lagi membantu Ibu berniaga..

Aku berniaga di bukit bunga, Kelantan. Time cuti memang best la..

Walaupun jual 3 jenis air jer, asam boi, jagung dan laici. Dia punya untung memang agak LUMAYAN. Sampaikan lima enam kali kena tambah air, rasa macam tak percaya jer dengan bisnes air balang ini..
Bisnes Air Balang
Murah Rezeki orang yang berusaha..

Kos Bisnes Air Atau Air Balang

Kalau anda ingin tahu, kos untuk memulakan bisnes air balang ni memang rendah dan keuntungannya memang lumayan. Seperti yang dikatakan dalam Tips Bisnes Air Balang, semasa beliau berniaga dalam bazar ramadan, berjaya memperolehi keuntungan sehingga 7 ribu..

Lumayan tak ? 

Kos permulaan untuk bisnes ini agak RENDAH, modalnya dalam 1 ribu. Ini untuk peralatan seperti kanopi, balang air dan meja..

Kos membuat air dalam RM100 setiap hari..

Contoh 

1kg kacang soya dan 2 beg ais >> RM12..

Balang air untuk dijual >> 120 cawan..

1 cawan  >> RM1..

Jumlah untung >> RM120..

Emmm, banyak gak keuntungan bisnes air balang ni..

Sekiranya anda berminat untung menceburi Bisnes Air Balang, tak payah pening-pening kepala untuk memperlajarinya. Walaupun anda ZERO dalam bidang ini. Aku syorkan anda baca Panduan Bisnes Air Balang, susah orang nak kongsikan rahsia sesuatu kejayaan..


Jus Air Balang Yang Popular

Biasa kalau ada pergi ke bazar ramadan atau pasar malam, jus mana yang menjadi pilihan. Adakah jus asam boi, kelapa, jagung, cincau susu, oren dan tembikai. Kalau tanya aku, pasti pilihan aku jus kelapa..huhu..

Antara jus yang popular : 

  • Jus Mangga
  • Jus Tembikai Susu
  • Jus Tembikai
  • Jus Carrot Susu
  • Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  • Jus Mata Kucing
  • Jus Air Jagung
  • Jus Nenas Madu
Jus Air Balang yang menjadi tarikan masa kini, kalau ada dapat menguasai cara buatannya. Ibaratnya bazar ramadan atau pasar malam anda yang pegang..haha. Ingin belajar membuat jus buahnya, resepi tersebut ada dalam rahsia beliau.. 



Video Bisnes Air Balang

Video Bisnes Air Balang yang dapat dikongsikan untuk anda yang berminat dengan bidang ini. Video cara untuk membuat jus, tapi tak la detail. harap dapat memberi semangat selepas menontonnya..


Panduan Memulakan Bisnes Air Balang

Ada skill-skill untuk bisnes air balang ini berjaya, antara rahsia yang berjaya membuat beliau memperolehi keuntungan :
  • CARA MOHON TAPAK NIAGA
  • TIPS MEMILIH LOKASI BAZAR
  • PERALATAN SERTA KELENGKAPAN
  • PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA
  • RESEPI 8 JUS BEST SELLER
  • RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS
  • CASE STUDY - BAGAIMANA SAYA JANA RM7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR

Sebelum ini Zero dalam bidang ini, selepas anda dapatnya. Tahu la selok belok Perniagaan Air dan boleh la praktikkannya sehingga berjaya. Baru la tahu berbaloi modal yang dikeluarkan..

Belum dapatkannya, klik jer banner di bawah..







✍ Sumber Pautan : ☕ Jie Susanos

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2H4CWyw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.