Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sony Melancarkan Tablet E-Ink DPT-CP1 Dengan Sokongan Stylus - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sony Melancarkan Tablet E-Ink DPT-CP1 Dengan Sokongan Stylus

Tablet e-ink biasanya digunakan untuk tujuan membaca. Contoh terbaik tablet dengan skrin dakwat-elektronik ini ialah Amazon Kindle. Tetapi tahun lalu Sony DPT-RP1, sebuah tablet e-ink dengan sokongan stylus. Semalam mereka melancarkan Sony DPT-CP1, model kemaskini RP1 dengan saiz skrin yang lebih kecil.

Sony DPT-CP1 dilengkapi skrin 10.3″ bersaiz A5, ini sedikit lebih kecil berbanding skrin 13.3″ (A4) pada RP1. Ia masih dijana pemproses Marvell IAP 140 seperti model terdahulu dengan storan sebesar 16GB. Stylus yang disertakan mempunyai bateri yang mampu bertahan selama sebulan. Tiada maklumat mengenai tempoh ketahanan bateri CP1 dikongsi oleh Sony.

Tablet DPT-CP1 ini akan mula dijual di Jepun pada bulan Jun dengan harga ¥ 70,000 (~RM 2539) sebuah. Seperti model terdahulu, tablet kegunaan pejabat ini tidak dijual untuk pasaran luar Jepun.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2qDcPDG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.