Hi! Welcome Back and Stay Tune! Detik Wan Azizah terkejut anak dari AS pulang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Detik Wan Azizah terkejut anak dari AS pulang

Klip video yang menyentuh hati netizen yang turut meraikan kepulangan Nurul Hana itu ditonton 196,135 kali dengan ratusan komen.
VIDEO INSIDE
Selepas keluarga, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersatu ekoran kepulangan beliau dari penjara, semalam Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkongsi detik beliau dikejutkan dengan kepulangan anaknya, Nurul Hana dari Amerika Syarikat.
Kejutan yang indah di bulan mulia ini. Sedih dalam gembira. #Alhamdulillah #motheranddaughter,” tulis beliau pada laman Instagramnya.
Klip video menyentuh hati netizen yang turut meraikan kepulangan Nurul Hana itu ditonton sebanyak 196,135 kali dengan ratusan komen daripada netizen yang turut mengakui sebak dengan saat tersebut.
Misalnya, zila.nizam menulis, “Alhamdulillah, sebak, gembira semua ada..20 tahun berjuang dan akhirnya diberi kemenangan.”
Pengguna bernama, atieqatirah akui berasa sebak melihat kemanisan pengorbanan menegakkan keadilan keluarga Anwar.
Tidak dapat dinafikan Ramadan dan Syawal tahun ini akan menjadi sambutan Raya paling sempurna lagi keluarga Anwar dan Azizah ini. -FMT



✍ Sumber Pautan : ☕ Malaysians Must Know the TRUTH

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2ITHsA5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.