Hi! Welcome Back and Stay Tune! Doktor Pakar Kosmetik Dedah 8 Prosedur Kecantikan Rosmah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Doktor Pakar Kosmetik Dedah 8 Prosedur Kecantikan Rosmah

Doktor Pakar Kosmetik Dedah 8 Prosedur Kecantikan Rosmah|Berusia 67 tahun, ramai yang dapat melihat sedikit perbezaan pada wajah Rosmha mansur jikan dibandingkan dengan wajahnya dulu.

Menjawab persoalan ramai,Dr Siew Tuck Wah yang merupakan doktor kosmetika terkenal dari singapura ada menulis satu artikel di laman webnya menjelaskan apa yang telah menyebabkan muka Rosmah semakin hari semakin pelik.

Muka Rosmah ini memang Nightmare,terlalu hodoh dan menakutkan,doa adalah contoh terbaik untk menunjukkan hasil pembedahan yang tak sepatutnya terjadi.anak dia Azrene Ahmad pun ada cakap yang doktor estetik memang selalu datang kat rumah diorang.

Dalam artikel itu juga Dr.Siew memuji kecantikan rosmah dalam gambar yang di ambil pada tahun 1998.

Dalam gambar ini dia seorang yang cantik,jaug bezanya dengan rupa dia sekarang.

Rosmah tidak pernah mengaku melakukan sebarang prosedur kecantikan tetapi dr.siew sebagai seorang yang profesional yang arif dalam bidang ini mendedahkan 8 prosedur kecantikan yang mungkin di lakukan oleh rosmah mansur.

1.Filler pada pipi
2.Filler pada dagu
3.Filler pada nasolabial folds
4.Botox pada dahi
5.Botox pada kedutan mata
6.Impan Pembedahan pada hidung
7.Pembedahan brow Lift
8.Hairspray diguna berlebihan

The post Doktor Pakar Kosmetik Dedah 8 Prosedur Kecantikan Rosmah appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2GtySml

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.