Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Tutupkan' Aurat Uqasha Sebab Tak Mahu Tanggung Dosa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Tutupkan' Aurat Uqasha Sebab Tak Mahu Tanggung Dosa

Pelakon Fikry Ibrahim menjelaskan tindakannya mengaburkan rambut aktres Uqasha pada gambar yang dimuat kerana tidak mahu menimbulkan salah faham dan menangung dosa orang lain.

Memetik laporan mStar online, pemuda berusia 25 tahun itu bagaimanapun tidak mengambil peduli kata-kata sebilangan netizen yang mempertikaikan tindakannya itu.

"Buat apa saya nak tanggung dosa orang lain. Selagi boleh dielak, saya akan cuba elak. Kalau saya tak muat naik foto dia, takut nanti jadi salah faham.

"Jadi nak atau tak nak, saya terpaksa kaburkan rambut dia. Saya ada baca juga komen netizen yang mempertikaikan kenapa saya buat macam tu.

"Tak kisahlah mereka nak kata apa. Tapi selagi saya boleh elak, saya akan cuba," katanya.

Baru-baru ini menerusi Instagram, Fikry memuat naik foto promosi drama Rahsia Hati Perempuan dengan menutup rambut Uqasha.

Foto tersebut menjadi perhatian ekoran dia mengaburkan bahagian rambut Uqasha.Rata-rata netizen memuji sikap Fikry yang menjaga aurat pelakon wanita itu dan tidak menyebarkan dosa kepada orang lain.

..

Dalam pada itu, pengacara program Gema Gegar Vaganza ini masih berpegang dengan prinsipnya tidak mahu melakonkan babak bersentuhan.



Sumber 'Tutupkan' Aurat Uqasha Sebab Tak Mahu Tanggung Dosa

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2x0CPj4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.