Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sempat Ajar Abang Mengucap - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sempat Ajar Abang Mengucap

Sempat Ajar Abang Mengucap|SAYA sempat mengajar abang mengucap ketika dia dalam keadaan nazak,” kata Muhammad Eszuan, 22, adik kepada Muhammad Nizam Rosli, 26, yang maut dalam kemalangan di Jalan FELDA Sendayan berhampiran Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sendayan, Seremban, semalam

Katanya, dia mengetahui kejadian malang menimpa abangnya pada 12.45 tengah hari selepas dimaklumkan kenalan dan bergegas ke lokasi.

“Sebaik tiba, saya lihat abang terbaring di bahu jalan dalam keadaan lemah manakala motosikalnya hancur.

“Saya terus mengajarnya mengucap sebanyak empat kali sebelum dia tidak sedarkan diri,” katanya ketika ditemui di Unit Forensik Hospital Tuanku Ja’afar (HTJ) di Seremban, hari ini.

Muhammad Eszuan berkata, dia difahamkan ketika kejadian abangnya dalam perjalanan pulang ke rumah di FELDA LBJ, Sendayan.

“Arwah bekerja di kilang dedak ikan di Sendayan dan ketika kejadian motosikal ditunggangnya dikatakan bertembung dengan motosikal lain menyebabkan dia parah di badan,” katanya.

Sementara itu, ibunya, Rohani Yusof, 43, berkata arwah dikenali sebagai seorang pendiam dalam kalangan ahli keluarga.

“Dia adalah anak kedua daripada lima beradik dan sangat mengambil berat tentang adiknya yang lain.

“Jenazah dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sendayan,” katanya.

Dalam pada itu, jurucakap polis mengesahkan kemalangan itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987

The post Sempat Ajar Abang Mengucap appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2rU5Bwx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.