Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Galaxy A6+ Dijangka Hadir Dengan Kamera Swafoto 24-megapixel - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Galaxy A6+ Dijangka Hadir Dengan Kamera Swafoto 24-megapixel

Beberapa gambar telefon pintar terbaru siri Galaxy-A daripada Samsung sedia tertiris sebelum ini, dan kini, lanjutan daripadanya, spesifikasi penuh untuk peranti berkenaan turut hadir ke arena web.

Dua peranti baru yang dijangka diperkenalkan oleh Samsung dalam masa terdekat ini dibawah siri-A adalah Galaxy A6 (2018) dan juga Galaxy A6+ (2018).

Samsung Galaxy A6 (2018) dilihat hadir dengan skrin 5.6-inci dengan paparan HD+, dilengkapi cip Exynos 7870, memori sehingga 4GB RAM, bateri berkapasiti 3000mAh, dan pengimbas cap jari dibelakang. Ia dilihat menggunaka kamera hadapan dan belakang 16-megapixel.

Galaxy A6+ (2018) pula dilihat hadir dengan skrin sedikit besar, iaitu 6-inci dengan paparan resolusi 2220×1080 pixel, menggunakan cip Snapdragon, memori sehingga 4GB RAM, dan bateri berkapasiti 3500mAh.

Menariknya, Galaxy A6+ (2018) ini dijangka hadir dengan dwi-kamera belakang gabungan 16-megapixel dan 5-megapixel, selain kamera selfie hadapan 24-megapixel dengan sokongan pencahayaan lembut.

Dengan pelbagai informasi berkaitan dengannya yang kini tertiris, kita mungkin mendengar lanjut mengenainya dalam masa terdekat ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2w3uISg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.