Hi! Welcome Back and Stay Tune! 10 Ciri-Ciri Lelaki Playboy Yang Boleh Dijadikan Panduan Agar Tidak Tertipu Lagi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

10 Ciri-Ciri Lelaki Playboy Yang Boleh Dijadikan Panduan Agar Tidak Tertipu Lagi

Wanita mana yang mahu dipermainkan perasaan oleh lelaki yang bergelar playboy. Playboy adalah seorang lelaki yang tidak mempunyai perasaan sama sekali, atau mungkin perasaannya telah mati. Sehinggakan, sanggup mempermainkan perasaan seseorang perempuan.

Bagi anda yang tidak mahu terjerat dalam cinta penuh helah, rujuk ciri-ciri seorang lelaki playboy di bawah. Dijamin anda tidak akan tertipu lagi.

1. Hensem

Ciri-ciri yang paling mudah dikenali, playboy biasanya seorang lelaki kacak. Jika wajah kacak, lelaki akan berani mempunyai ramai teman wanita. Tetapi anda juga tidak boleh terus menuduh jika lelaki kacak itu adalah playboy.

 2. Berkawan dengan ramai gadis

Ia juga patut dipertimbangkan ya, mengapa? Playboy biasanya berkenalan di sana sini. Lihat kenalannya semuanya gadis-gadis cantik. Oleh itu, secara semulajadi dia mempunyai ramai teman wanita. Anda perlu berhati-hati jika anda tahu lelaki yang seperti ini.

3. Suka menyebarkan daya tarikan

Playboy sengaja menyerlahkan pesonanya, kerana ini adalah salah satu pendirian yang cukup kuat untuk menarik perhatian gadis, anda juga termasuk.

4. Bijak berkata-kata

Ini adalah ciri-ciri paling kuat playboy untuk menarik perhatian anda. Gadis mana yang tidak sukakan pujian dan kata-kata manis. Biasanya selepas dipuji mereka rasa terbang tinggi di langit. Walaupun anda tahu jika pujian adalah dusta semata, tetapi anda masih menerimanya. Dengan ini, seorang lelaki playboy boleh mendapatkan seorang gadis baru dengan begitu mudah, malah sangat mudah. Selain itu, hanya dengan kata-kata. Duh, anda perlu berhati-hati ya.

5. Suka melirik di sana-sini

Sudah seperti gelarannya, playboy semestinya rajin ‘usha awek’ di sana-sini. Kerana jika dia lupa, dia boleh kehilangan mangsanya. Pastikan pasangan anda tidak menyukainya. Jika suka, ini boleh dimasukkan ke dalam kategori playboy.

6. Sangat mesra dengan gadis-gadis

Biasanya tingkah laku playboy adalah jauh daripada tingkahlaku yang kasar. Mereka pandai memanfaatkan keadaan ini, terutamanya para gadis. Anda boleh mengatakan dia ramah dan sopan.

7. Bertukar teman wanita silih berganti

Lelaki yang baru sahaja berpisah, seminggu kemudian sudah mempunyai teman wanita lagi. Baru sahaja putus cinta, dia sudah mempunyai sandaran untuk penggantinya.

8. Mempunyai ramai bekas kekasih

Seperti angka 7 sebelum ini, kerana dia sering bertukar pasangannya. Malah, berapa ramai bekas kekasih juga tidak dapat dikira. Adakah anda juga termasuk dalam senarai bekas kekasih?

9. Pandai menggoda

Sebenarnya ini adalah sama dengan angka keempat di atas. Ini juga biasanya disokong oleh nombor ciri 1. Sesungguhnya ramai gadis mudah ditenggelami dengan mudah. Anda termasuk?

10. Teman wanita lebih daripada satu

Seorang playboy tidak banyak yang mencurigakan. Kerana dia dapat dengan mudah bermain helah walaupun sudah memiliki pasangan dengan wanita lain. Adakah antara di antara teman-teman wanitanya?

Itulah di antara ciri-ciri seorang lelaki playboy yang pastinya boleh dijadikan panduan dan rujukan untuk tidak tertangkap rayuan kata-katanya. Mudah-mudahan berguna.

The post 10 Ciri-Ciri Lelaki Playboy Yang Boleh Dijadikan Panduan Agar Tidak Tertipu Lagi appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2lSMi3j

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.