Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ini Adalah Kenapa OnePlus 6 Tidak Mempunyai Sokongan Pengecasan Nirwayar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ini Adalah Kenapa OnePlus 6 Tidak Mempunyai Sokongan Pengecasan Nirwayar

OnePlus adalah syarikat yang menghasilkan telefon pintar yang bermula dengan program biayasama pada OnePlus One. Tahun ini OnePlus sudah capai tahun keempat dan OnePlus 6 yang dilancarkan baru-baru ini adalah peranti yang kelapan mereka.

Terkini dalam temu bual terbaru CEO OnePlus Pete Lau melalui bebenang di forum rasmi OnePlus – beliau jelaskan lagi kenapa pengecasan pantas nirwayar masih tidak diimplementasi dalam peranti OnePlus.

Pihak OnePlus telah pun menguji pengecasan nirwayar ini. Lebih menarik, OnePlus bukan uji pengecsan nirwayar biasa tetapi pengecasan pantas nirwayar. Disebabkan pengecasan pantas (Dash) OnePlus sudah pun cukup pantas – jadi tiada pengecasan nirwayar yang cukup pantas dan yang pengguna boleh gunakan dengan baik. Hasil ujian mereka untuk pengecasan pantas nirwayar adalah – saiz peranti yang tebal dan tidak dapat lagi menyelesaikan isu peranti menjadi panas apabila sedang dicaj.

Disebabkan itu, Pete Lau mengatakan – buat masa ini pengecasan pantas sedia ada adalah lebih baik. Ini kerana ia lebih pantas dan juga stabil. Tetapi pihak OnePlus tidak akan mengalah dan akan tetap teruskan ujian.

Sewaktu pelancaran OnePlus 5T, kenyataan rasmi yang hampir sama turut telah mereka terbitkan. Kita mungkin akan lihat kehadiran pengecasan pantas nirwayar pada peranti OnePlus di masa akan datang.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2mpSyjs

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.