Hi! Welcome Back and Stay Tune! VLC Untuk iOS Kini Dikemaskini Dengan Sokongan Chromecast - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

VLC Untuk iOS Kini Dikemaskini Dengan Sokongan Chromecast

VLC merupakan salah satu pemain media yang popular, bukan sahaja pada desktop, tetapi juga pada peranti mudah-alih. Terkini, pembangun pemain media berkenaan telah pun menawarkan kemaskini untuk aplikasi mereka pada iOS, dan menyertakan salah satu ciri yang dinantikan ramai, iaitu Chromecast.

Dengan adanya sokongan Chromecast, kini pengguna boleh dengan mudah memainkan sesuatu fail media, dan menonton ia melalui televisyen dengan sokongan Cast. Ciri ini memudahkan pengguna menonton kandungan pada skrin besar dengan mudah.

Selain daripada itu, VLC untuk iOS juga dikemaskini dengan pelbagai sokongan kestabilan dan prestasi tambahan.

Bagi anda yang menggunakan iPhone atau iPad, boleh memuat-turun aplikasi ini, dan menikmati ciri baru yang dibawakan ini.

Muat-Turun VLC untuk iOS



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2mudLc6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.