Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Akan Mula Menawarkan Kemaskini Android 7.0 Nougat Dalam Dua Tiga Bulan Lagi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Akan Mula Menawarkan Kemaskini Android 7.0 Nougat Dalam Dua Tiga Bulan Lagi

Samsung hari ini telah memperkenalkan Galaxy Note 7 di Korea Selatan, dan bersama-sama dengannya mereka telah berkongsikan beberapa perkara, termasuk mengatakan bakal memperkenalkan versi 128GB di China.

Samsung Galaxy Note 7

Disamping itu, melalui Korea Times, pihak Samsung dipetik mengatakan akan menawarkan kemaskini Android 7.0 Nougat dalam masa dua atau tiga bulan lagi. Berkemungkinan besar, Galaxy Note 7 akan menerimanya terlebih dahulu, sebelum ia ditawarkan kepada peranti-peranti lain seperti Galaxy S7 dan juga Galaxy Note 5.

Samsung mengatakan mereka mengutamakan menawarkan kemaskini sistem operasi terkini, tetapi pada masa yang sama ingin menawarkan platform operasi yang stabil kepada pengguna.

Android 7.0 Nougat merupakan sistem operasi terbaru Android, hadir dengan beberapa ciri-ciri baru, termasuk kemaskini pada antaramuka, pengenalan multi-window, penggunaan multi-tasking yang lebih baik, dan pelbagai ciri-ciri baru yang lain. LG bakal memperkenalkan LG V20 dengan Android 7.0 Nougat pada September ini, dan ia dijangka diikuti dengan pengenalan Nexus selepas itu.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aYfMZe

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.