Hi! Welcome Back and Stay Tune! Spotify Memperkenalkan Portal Untuk Gaming, Dengan Senarai Lagu Untuk Di Dengar Ketika Bermain - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Spotify Memperkenalkan Portal Untuk Gaming, Dengan Senarai Lagu Untuk Di Dengar Ketika Bermain

Dengan arena e-sukan dan gaming yang semakin popular dari hari ke hari, kini Spotify turut tidak ketinggalan untuknya. Terkini, mereka telah hadir dengan sebuah portal khusus yang dinamakan sebagai Spotify Gaming.

Spotify Gaming

Melalui Spotify Gaming, pihak Spotify menyasarkan mereka yang aktif bermain permainan video, dan inginkan mereka untuk mendengar lagu daripada Spotify ketika sedang bermain permainan video kegemaran mereka.

Portal Spotify Gaming ini menyenaraikan sejumlah senarai lagu-lagu daripada Spotify dan juga kurator jemputan. Laman khusus ini juga memudahkan lagi penemuan lagu-lagu berkaitan dengan permainan dibawah satu kategori.

Bagi anda yang aktif mendengar Spotify, mungkin anda boleh menyemak Spotify Gaming hari ini, dan menambah senarai lagu ini untuk didengar ketika sesi PlayStation anda.

Layari : Spotify Gaming






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2baMJCz

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.