Hi! Welcome Back and Stay Tune! AMANAH Sedia Tanding 22 Kerusi Di Perak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

AMANAH Sedia Tanding 22 Kerusi Di Perak

download-16

 

Parti Amanah Negara (AMANAH) telah mengenal pasti dan bersedia bertanding di 22 daripada 59 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Perak.

Parti itu juga berharap Pakatan Harapan dapat memuktamadkan segera pembahagian kerusi dengan menetapkan satu lawan satu menentang “BN dan sekutunya” sebagai agenda utama.

Bagaimanapun, kerusi-kerusi itu tidak disenaraikan dalam kenyataan media hari ini.

Pengerusi AMANAH negeri Asmuni Awi berkata, arahan penyenaraian calon-calon telah dibuat selain gesaan supaya pemantapan organisasi dan latihan kepada jentera pilihan raya dipertingkatkan.

Katanya lagi, AMANAH juga telah mengarahkan tabung pilihan raya disediakan lengkap mengikut keperluan oleh kawasan yang terlibat.

Beliau juga mengingatkan bahawa gendang pilihan raya telah dipalu, dimulai dengan syor persempadanan semula kawasan pilihan raya.

“Arahan bagi mendapatkan respon di peringkat akar umbi bagi membuat bantahan yang telah ditetapkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) telah digerakkan oleh Biro Pilihan Raya dengan kerjasama Biro Kanun bagi menilai semua aspek bantahan yang akan dikemukakan,” katanya.



Sumber : Negara Pakatan Rakyat http://ift.tt/2dv4mdY

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.