Hi! Welcome Back and Stay Tune! Razer Mengambil Alih Syarikat Audio Terkemuka THX - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Razer Mengambil Alih Syarikat Audio Terkemuka THX

Razer ialah nama besar di dalam pengeluaran aksesori komputer. Tetikus, papan kekunci dan fon kepala keluaran mereka digunakan oleh atlet e-sukan ternama. Mereka juga menghasilkan komputer riba mensasarkan golong pemain komputer tegar. Kini mereka memasuki arena penghasilan pensijilan audio setelah mengambil alih syarikat audio terkemuka THX.

Berapakah nilai yang dibayar oleh Razer untuk mengambil alih tidak diumumkan. THX diasaskan oleh George Lucas pada tahun 1983 kerana tidak berpuas hati dengan adunan runut bunyi filem beliau pada waktu tersebut. Kesemua filem Star Wars selepas itu menggunakan sistem audio THX. Nama THX itu sendiri diambil dari filem THX 1138 yang merupakan filem pertama yang diarahkan oleh beliau. Sungguhpun telah diambil alih, Razer tidak akan mencampuri pengurusan harian THX buat masa ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2eLWrxe

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.