Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Apple Mungkin Membuang Port USB Biasa Pada MacBook Pro - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Apple Mungkin Membuang Port USB Biasa Pada MacBook Pro

Apple sebelum ini telah membuang bicu audio pada telefon pintar mereka, dan kini desas-desus baru hadir mengatakan Apple mungkin tidak akan menyertakan port USB 3.0 dan juga Magsafe pada Macbook generasi baru.

Macbook

Sebaliknya, Macbook Pro hanya akan menyertakan port untuk USB Type C dan juga Thunderbolt 3 sahaja. Sekiranya benar, maka ia akan beroperasi lebih kurang seperti Macbook 12-inci yang telah diperkenalkan sebelum ini dimana pengguna membuat pengecasan menggunakan USB-C, selain menghubungkan aksesori lain melalui port serupa Thunderbolt 3.

Menurut laporan sama, ia dikatakan Apple akan memperkenalkan Macbook Pro bersaiz 15.4-inci dan 13.3-inci kelak pada bulan ini, selain mungkin menamatkan Macbook Air 11-inci.

Sebelum ini, kita turut telah mendengar desas-desus mengenai Macbook Pro yang akan menyertakan sebuah bar sentuh berasaskan OLED yang memudahkan beberapa kawalan di bahagian atas papan kekunci.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ed49Pg

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.