Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pidato Dr Mahathir di Konvensyen Pakatan Harapan Sabtu ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pidato Dr Mahathir di Konvensyen Pakatan Harapan Sabtu ini

Pengerusi Tun Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Dr Mahathir Mohamad akan menyampaikan pidato khas dalam Konvensyen Pakatan Harapan yang pertama kali di Shah Alam, Sabtu ini.

Presiden parti itu Tan Sri Muhyiddin Yasin juga akan memberikan ucapannya bersama-sama tiga lagi pemimpin utama HARAPAN, iaitu Datuk Seri Wan Azizah Ismail (PKR), Lim Guan Eng (DAP) dan Mohamad Sabu (Parti Amanah Negara atau AMANAH).

Ia memberi gambaran kerjasama lebih erat BERSATU, serpihan Umno yang baru ditubuhkan, dengan HARAPAN untuk berdepan pilihan raya umum depan.

Ketua Setiausaha Pakatan Harapan Datuk Saifuddin Abdullah dalam kenyataannya berkata konvensyen itu akan membincangkan penubuhan gabungan pembangkang lebih besar dan kuat serta memastikan pertandingan satu lawan satu antara pembangkang dan BN.

Konvensyen itu akan berlangsung pada dari jam 8.30 pagi hingga 4.30 petang dan dijangka dihadiri kira-kira 1,000 orang.

PAS bagaimanapun hari ini mengesahkan mereka tidak akan hadir dalam acara itu memandangkan mereka hanya mahu bekerjasama dengan PKR sahaja, bukan HARAPAN.

KLIK BACA: Nasihat Najib kepada usahawan bertenang jika orang balun atau tikam belakang

KLIK BACA: Peguam Mahathir cabar ketua SPRM siasat Najib semula

KLIK BACA: Polis Singapura berminat soal Jho Low dalam siasatan 1MDB

TERKINI: Umno BN kalah PRU14 rakyat Malaysia seronok

The post Pidato Dr Mahathir di Konvensyen Pakatan Harapan Sabtu ini appeared first on Malaysia Stylo.



Penyumbang : Malaysia Stylo http://www.malaysiastylonews.com/159699/pidato-dr-mahathir-di-konvensyen-pakatan-harapan-sabtu-ini/

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.