Hi! Welcome Back and Stay Tune! 5 Tahun Menyepi Dari Dunia Lakonan, Rupanya Ini Pelakon Filem Leftenan Adnan Buat Sekarang !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

5 Tahun Menyepi Dari Dunia Lakonan, Rupanya Ini Pelakon Filem Leftenan Adnan Buat Sekarang !!!

5 Tahun Menyepi Dari Dunia Lakonan, Rupanya Ini Pelakon Filem Leftenan Adnan Buat Sekarang !!! |Pelakon filem Leftenan Adnan, Hairie Othman sudah 5 tahun menyepi dalam industri lakonan berikutan dirinya pernah terbabit dalam dunia politik suatu ketika dahulu sehingga tidak lagi mendapat tawaran berlakon oleh pihak produksi.

Jelas Hairie, walaupun dia sudah mengumumkan dirinya tidak lagi terlibat dalam mana-mana parti politik menerusi status Facebook, namun masih ramai yang meragui dan tidak yakin untuk mengambilnya berlakon.

Namun, untuk meneruskan kehidupan, Haire terpaksa mencari pekerjaan lain dna memilih untuk menjadi pemandu Grab car. Sejurus gambarnya viral di media sosial selepas seorang penumpang menyedari statusnya sebagai artis , ramai wartawan menghubunginya untuk mengetahui perkembagan terbaru.

Jelas Hairie, dia akui rindu untuk kembali berlakon namun masih tiada rezeki disitu.

“ Saya pernah mengubungi pengarah drama yang saya kenal untuk mengambil saya berlakon tetapi nama saya pernah ditolak 3 kali”

“ Saya harus melakukan apa-apa pekerjaan sekalipun asalkan ia halal”

Hairie jelas sedih dengan nasib yang menimpanya namun terpaksa kuatkan diri untuk menanggung isteri dan 3 orang anaknya agar tidak hidup melarat.

Sumber :  Mike Manicka, Via THR Gegar

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post 5 Tahun Menyepi Dari Dunia Lakonan, Rupanya Ini Pelakon Filem Leftenan Adnan Buat Sekarang !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Kredit : BISKUTMANIS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.