Hi! Welcome Back and Stay Tune! Asus Memperlihatkan Teaser Untuk ZenFone Terkini Sempena CES 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Asus Memperlihatkan Teaser Untuk ZenFone Terkini Sempena CES 2017

Apakah agaknya peranti yang akan dilancarkan oleh Asus di acara CES kelak? Sempena acara yang bakal berlangsung Januari ini, Asus memperlihatkan teaser untuk ZenFone terkini mereka. Tidak banyak maklumat disertakan tetapi ia memberikan petunjuk peranti ini mempunyai kemampuan kamera yang baik.

Beberapa minggu yang lalu rekaan Asus Zenfone 3 Zoom tertiris. Peranti ini mempunyai sistem dwi-kamera dengan konfigurasi seakan iPhone 7 Plus. Di dalam video di atas seorang anak kecil dilihat memegang teropong. Ini petunjuk paling kuat Zenfone 3 Zoom akan mempunyai kemampuan seperti Zenfone Zoom sebelum ini. Pada waktu yang sama Asus turut mengesahkan kewujudan Zenfone AR sebelum ini dengan fungsi Google Tango. Jawapan kepada misteri ini akan diketahui dalam masa dua minggu.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hT5oWI

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.