Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jualan Steam Sale Musim Sejuk Akan Bermula Esok - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jualan Steam Sale Musim Sejuk Akan Bermula Esok

Hari paling gembira di kalangan peminat permainan PC ialah Steam Sale. Setiap tahun hari gembira ini disambut dengan rakan taulan atas talian dan bil kad kredit yang melambung secara mendadak. Bagi yang mahu membeli permainan pada harga yang murah, tawaran yang diberikan oleh jualan Steam memang tidak terkalahkan.

Steam Sale untuk musim sejuk disahkan bermula esok 22 Disember dan berakhir pada 2 Januari. Ini diumumkan sendiri oleh PayPal UK yang turut melakukan pengumuman yang sama tahun lalu. Bagi mereka yang mahu menghabiskan cuti panjang Hari Natal dan Tahun Baru dengan bertapa di hadapan PC esok ialah hari anda. Bagi yang mempunyai wang lebih dan mahu memberikan hadiah hari jadi kepada saya sempena hari jadi esok, terima kasih diucapkan lebih awal kepada anda. Semoga Tuan GabeN memberikan potongan harga yang munasabah!






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iecXDO

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.