Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anda Kini Boleh Mula Muat-Turun Video Vine Anda - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anda Kini Boleh Mula Muat-Turun Video Vine Anda

Twitter pada bulan Oktober lepas telah mengumumkan mereka bakal menamatkan perkhidmatan Vine, dan tiada lagi kandungan baru boleh dimuat-naik selepas itu. Kini, lanjutan daripadanya, hari ini Vine telah mula menawarkan kebolehan untuk memuat-turun kandungan yang pernah dimuat-naik oleh anda ke perkhidmatan berkenaan.

Anda boleh memuat-turun video-video 6 saat anda di Vine melalui aplikasi mudah-alih ataupun melalui web rasmi Vine. Apa yang membezakan proses muat-turun adalah, melalui web pengguna akan turut disediakan dengan fail index.html yang menyertakan kapsyen dan juga komen. Walaubagaimanapun, sekiranya memuat-turun melalui aplikasi Android atau iOS, anda akan menerima fail video sahaja tanpa kapsyen atau komen.

Bagi anda yang aktif muat-naik kandungan ke Vine, boleh mulakan proses muat-turunnya hari ini. Perkhidmatan Vine sendiri akan berubah menjadi arkib sahaja bermula tahun 2017 kelak, sementara aplikasi Vine akan berubah menjadi Vine Camera yang membolehkan anda merakamkan video berulang 6.5 saat, dan menawarkan kemudahan perkongsian ke Twitter.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2gTGy9u

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.