Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita 140kg Di Bantu 16 Kakitangan Untuk Lahirkan Anak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita 140kg Di Bantu 16 Kakitangan Untuk Lahirkan Anak

Wanita Obes Dibantu 16 Kakitangan Untuk Lahirkan Anak

gemok

Akibat terlampau obes, seorang wanita yang mempunyai berat badan 140 kg terpaksa di bantu oleh 16 kakitangan perubatan bagi membantu seorang wan melahirkan bayinya.

Kejadian di Changsa China ini melaporkan bahawa kakitangan perubatan dari empat jabatan di Hospital Rakyat Hunan digesa untuk membantu wanita itu melahirkan anak melalui kaedah pembedahan.

Menurut laporan wanita yang mengandung 39 minggu itu mengalami pelbagai penyakit seperti jantung, tekanan darah tinggi pulmonari dan kencing manis yang boleh membawa komplikasi yang serius pada ibu dan juga anak.

Di sebabkan berat badan pesakit yang obes, pegawai perubatan berkata mereka berdepan dengan cabaran anestesia memandangkan jarum biasa hanya sepanjang lapan sentimeter, tidak cukup panjang untuk menyuntik anretetik ke dalam tubuh pesakit.

Seramai berberapa orang kakitangan terpaksa menyokong badan wanita itu supaya duduk bagi menyuntik anestetik di tulang belakangnya dan bukanya di leher.

Pembedahan proses kelahiran berlangsung selama dua jam kemudian.

The post Wanita 140kg Di Bantu 16 Kakitangan Untuk Lahirkan Anak appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.